افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت حال کارگران خوب می‌شود، اگر «امنیت، معیشت و مسکن» کارگران را دریابید آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

موج ششم کرونا یکی دیگر از صیفی جات را هم گران کرد

  • کد خبر: ۹۹۰۲۱
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
موج ششم کرونا یکی دیگر از صیفی جات را هم گران کرد
در روز‌هایی که به گفته کارشناسان و متخصصان داریم در پیک ششم به سر می‌بریم که نتیجه تاخت و تاز امیکرون است، خبر گرانی یکی دیگر از محصولات یعنی شلغم، واکنش‌های زیادی را بین مردم ایجاد کرد.

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ سال‌های آینده، وقتی کرونا و همه سویه‌های کوچک و بزرگش، تمام و کمال رخت از این دنیا ببندند و بروند پی کارشان، ما خاطرات و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. حرف‌هایی که البته همه آن‌ها به قرنطینه و تغییر و تحول در سبک زندگی در پیش گرفته ما مربوط نمی‌شود یا لزوما از واکسن و ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در آن خبری نیست.

ما می‌توانیم در آینده تورم و کرونا را بگذاریم کنار هم و در مذمت آن سخن‌ها بسراییم. ما می‌توانیم در سال‌های آتی، یکی یکی اقلامی را نام ببریم که جولان این ویروس باعث افزایش سرسام آور قیمت آن‌ها شد و آه را از نهاد همگان بلند کرد. اگر خاطرتان باشد، که حتما همین طور است، مدتی پیش، وقتی دلتا سویه حاکم بر کشور و ترس و اضطراب زیادی به جان مردم انداخته بود، یعنی دقیقا همان زمانی که بسیاری از پزشکان و متخصصان اعلام کردند تا می‌توانید با خوردن میوه و آب میوه‌های طبیعی و سالم ایمنی بدنتان را بالا ببرید، قیمت هویج سر به آسمان گذاشت.

حالا آن روز‌ها را پشت سر گذاشتیم و در روز‌هایی که به گفته کارشناسان و متخصصان داریم در پیک ششم به سر می‌بریم که نتیجه تاخت و تاز امیکرون است، خبر گرانی یکی دیگر از محصولات یعنی شلغم، واکنش‌های زیادی را بین مردم ایجاد کرد. شلغم گران شده و نکته اینکه خود این افزایش قیمت هم محدوده قیمتی متغیری دارد. کاربران شبکه‌های اجتماعی که از تجربه خرید نوشته اند، از قیمت ۲۰ تا ۴۰ هزار تومانی آن گفته اند. واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی البته بیش از این است و هرکس از زبان خودش طعنه‌ای و زخم زبانی نثار شلغم کرده است.

کاربری نوشته است: «شلغم هم میوه شده و داره با بقیه میوه‌ها رقابت می‌کنه.» و دیگری گفت: «بعد از هویج نوبت رسید به شلغم. مطمئنم سازمان تره بار داره طرح بها دادن به میوه‌های ارزون رو عملی می‌کنه تا دلشون نشکنه.» کاربر دیگری هم نوشت: «گویا شلغم هم در دسته بندی میوه‌های لوکس قرار گرفت.» هرچند مضمون بسیاری از این توییت‌ها در لحن و زبان طنز آن نهفته، با این حال آنچه مشخص است؛ همان موضوع همیشگی یعنی گرانی است که به نوبت به محصولات مختلف می‌رسد در این میان، سفره مردم روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

هرچند رئیس اتحادیه بارفروشان تهران نوزدهم بهمن به تجارت نیوز از این گفت که با مساعد شدن هوا، عرضه این محصول به بازار بیشتر می‌شود و طبیعتا با توزیع این محصول بین فروشندگان میوه، قیمت آن پایین می‌آید. با این حال، به قول یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی: «اصلا چرا باید شلغم و هویج و کلی محصول دیگه این جوری قیمتاشون بالا بره که بعد منتظر کم شدنش بمونیم؟ تازه اگه کم بشه!»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->